KLIK LAH KAMU SEBELUM KAMU DI KELIK...KAN...HEHEHEHE

Tuesday, August 17, 2010

Celoteh RimBa RamBa...Bersama Host Kte...Tarzan Assassin......sketsa awek kecoh dalam LRT








Alkisah seorang awek sedang mengamuk bertengkar dgn pak we dia di dlm talipon bimbit  di dalam sebuah tren LRT di khalayak ramai.......


Awek : siapa perempuan tu..... siapa perempuan tu (dgn nada menjerit ala2 suara penyanyi rock)
            
             Dah lapan tahun aku tunggu kau..senang2 je kau nak tinggalkan aku.....
             aku nak jumpa kau sekarang.....aku nak jumpa perempuan itu..
            
             aku nak genyeh2 dia...

             #@#%&^%.....(terus mamaki,menjerit ,melalak tanpa menghiraukan org ramai yg ada kat situ)

Tiba-tiba........................................




 tren tersebut berhenti,....lalu masuk seorg nenek tua terbongkok2......berpakaian agak ranggi....

dan berspek mata hitam....

Nenek tua :   Aku....lah perempuan itu......... 

awek td tercengang....terdiam seketika....

Awek         : Siapa kau ?

Nenek tua : Aku As......aku nenek Assassin......Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah


Sejam kemudian......


          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>
          <>


Nenek tua : Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah........
                     Hahahahahahahahahhahaaahahhahahahahahahhahhahhahahahahhahahahahah.....





4 comments:

  1. hahahaha.... 3 jam kemudian... hahahahha.... 5jam kemudian...hahahhahaha....

    ReplyDelete