KLIK LAH KAMU SEBELUM KAMU DI KELIK...KAN...HEHEHEHE

Thursday, August 18, 2011

Sameon Chipmore...Sahabat2 yg mengundur diri

Guruh berdentum di langit, air di tmpayan dicurahkan...




Seorng demi seorg sahabat Sameon bkn nma sbenar berhenti kolej..tnggallah Sameon sndiri...erm
actually bersma beberapa kerat lg shabat2 legend...ble la nk buat persatuan Legend2..hehehe

Pelbagai alasan dn sebab musabab diorg nie berhenti..ish2...

Kenapakah kamu berhenti kolej wahai Ibrahim Ali..???

Ibrahim : Sy da kS byk kali da..n smpai da KG..baik aku berhenti je la..wt abis duit je..

erm..munasabah

Kenapakah kamu berhnti kolej wahai Khairudin Omar Basri??

Khairudin : Sem dpn da xde member da,...sume da gred..mls la nk belaja lg

Kenapakah kamu berhnti kolej wahai Hassan ???

Hassan : Aku diberhentikan...erm in simple word..aku kna buang

Kenapakah kamu berhnti kolej wahai Samat ???

Samat : Awek aku pndah kolej..so aku pon kena ikut dia la jugak...

Aizat : Tba2 je rasa nk berhenti so aku brhenti la...apsal ko tnya..

Rosalinda : Erm...malu la nk ckap..I dh terlanjur,,,,

Kasim : Aku dh terlanjur dgn Rosalinda ...so aku trpaksa la berhenti kolej..

Blablabla#$###^#^%...Fuhhhh ramai gilaaa berhenti kolej

Azim : Kelas da x ceria mcm dlu ...dlu ramai skang da tinggal dua tiga org je..

Erm...x sume yg kta rancang akn jd spt yg kta inginkan..dunia ini penuh dgn ujian..Sabor je la
Sorg2 berhenti da mcm lagu sepuluh bdk itam

terima lah lagu....video : SEpulu bdk HItam

1 comment: