KLIK LAH KAMU SEBELUM KAMU DI KELIK...KAN...HEHEHEHE

Tuesday, April 15, 2014

Lamanya x update blog..wuuu




   Setelah sekian lama.,akhirnya aku kembali menulis di blog yg ntah paper ni. Aku bukanlah seorang menteri belia dn sukan. Aku juga bkn seorg raja bomoh yg terkenal. Ya..aku akui apabila melihat di cermin, aku mengakui akan kehenseman diri walaupun smpai sekarang masih single. Uh..heran .
      Kadangkala ada org mengatakan aku seorg genius. Mungkin terlebih genius sehingga memakan masa 5 thn lebih utk menamatkan pelajaran dlm diploma. Mungkin ada benar kata2 mereka itu krna sy pernah dpt markah 100 dlm ujian subjek business math. Begitu juga dlm ujian subjek MA,sy pernah dpt markah 100 padahal antara pelajar yg selalu ponteng kelas,d situlah terserlah kegeniusan sy.
        Tp ingat adk2 d luar sana. Dgn membaca buku sahaja anda x kn menjd kaya. Tp adakah kekayaan yg kta kejarkan dlm hidop ni....Wang berjuta2 dirham' kereta Ferrari,rumah banglo DLM laut ...siap ada disco...karaoke....perempuan...Adakah INI sume menjamin kebahagiaan kita. Adakah kita bisa mencapai ketenangan jiwa kita. Ketahuilah segala kekayaan ini apabila kta mati ....akn kta tinggalkn .
        Hadirin sekalian...jgn jdkn kekayaan sbg matlamat hidup..tp jdknlah sbg alat utk mencapai matlamat hidup yg sebenar.......Wah...ceramah ke ni..he he
        Di akhir kata..tuan2 yg dihormati sekalian..kekayaan bkn hanya diukur dgn Wang ringgit dn harta. Ia juga diukur dr pelbagai sudut, seperti kaya hati..kaya ilmu..kaya anak..kaya Bini..dll
      Wah INI betul2 ceremah ke ni....
OK LA bro....settle arh..
Sekian..yeah







































No comments:

Post a Comment